A continuació pengem la rúbrica a través de la qual hem fet l'avaluació dels blogs dels nostres companys/es.
|
Molt bé
|
Bé
|
Suficient
|
Malament
|
Tema del blog
|
És adequat per plantejar diverses problemàtiques.
|
És adequat per plantejar alguna problemàtica.
|
És adequat per plantejar alguna problemàtica, però no s’acaba de
veure clara.
|
El tema no és adequat per treballar cap problemàtica.
|
Idees prèvies
|
Es proposa una activitat original i innovadora per veure el nivell
que els alumnes tenen sobre el tema.
|
Es proposa una activitat per veure el nivell que els alumnes tenen
sobre el tema.
|
Es contempla preguntar als alumnes, sense activitat específica.
|
No hi ha treball d’idees prèvies.
|
Continguts (dossier del mestre)
|
Responen les activitats i a més a més hi ha informació extra per
complementar les preguntes i qüestions que puguin sortir dels infants.
|
Responen les activitats, no hi ha informació extra.
|
No hi ha prou informació per respondre totes les activitats.
|
Els continguts no concorden amb les activitats.
|
Activitats
|
Tipologia d’activitats variada. Promouen la recerca d’informació,
interrelacionen continguts i apliquen els coneixements apresos de manera
crítica.
|
Només apareixen activitats d’una sola tipologia. Treballen alguna de
les habilitats esmentades al punt anterior.
|
Activitats molt bàsiques amb poc aprofundiment. No treballen les
habilitats esmentades.
|
No hi ha activitats o no concorden amb el tema i/o continguts.
|
Avaluació
|
Es proposa una activitat d’autoavaluació per generar una consolidació
dels aprenentatges.
|
Es proposa una activitat on s’avalua sobre els coneixements
treballats de forma correcte.
|
És veu amb poca claredat el que s’avalua.
|
No hi ha avaluació.
|
REALMENT SABEM D’ON VE EL QUE MENGEM?
ResponEliminaSeguint la nostra rúbrica considerem el treball previ excel·lent. Per tota la información que conté el blog, és evident que hi ha hagut un important treball previ per conèixer amb total certesa el contingut. Pel que fa els continguts són molt adients al nivell, hi ha un ampli ventall de recursos els quals resulten sempre atractius pels alumnes. Estem segures que potenciarà un aprenentatge significatiu. Respecte les estratègies considerem que no sempre emfatitza en la varietat sinó en la manera d’utilitzar-les. Optem doncs per considerar-ho com a bé. El docent és partidari de vivenciar els aprenentatges, de manera que es potencia el significat d’aquest. Les activitats són interessants, diverses i segueixen un tema en concret. Per tant, pel nostre pare són excel·lents. L’actitud del mestre no la podem valorar massa bé a través d’una pantalla, però la impressió que ens ha donat per la manera com han organitzat les activitats, i el tipus d’aquestes que es mostrarà motivador i enriquidor pels alumnes. Considerem que les activitats segueixen un patró i que són cícliques, fet que ens corrobora l’excel·lència del qual hem parlat tot sovint. Es treballa majoritàriament en equip i el docent es mostra proper als alumnes. Comptat i debatut, el treball és excel·lent .